Tuesday, February 28, 2012

Nak kurus tapi..

Salam..

Aku begitu mengidamkan bentuk badan yang langsing ketika majlis kawin aku nanti. Tapi badan aku susah sangat nak turun. Nak naik boleh lam sekelip mata je.Huhu.

Berat badan aku mula naik masa aku belajar kat UTM. Mungkin kerana kurang berpeluh..kurang berpeluh maknanya kadar metabolisme aku kurang la kan. Berbanding masa matrik, berat badan aku susut sampai aku habis belajar.

Aku rasa sebab masa matrik, aku ngan kawan-kawan suka jalan-jalan keliling kolej (usha mamat ensem main bola)..haha. Walaupun berjalan je, aku sweating a lot and i like that.

Kat UTM lak, petang-petang pas kelas mesti tdo, tak pun terperap lam bilik layan drama korea. Aku teringin nak berjalan keliling UTM..tapi kawan-kawan semua malas. Disebabkan takde kawan satu kepala..rutin aku berubah jadi penternak lemak yang berjaya..huhu.

AKU NAK KURUS BALIK!!!!!!

Dari begini..lam 55kg
Kepada begini...67kg

No comments:

Post a Comment