Friday, February 17, 2012

Kereta idaman!

Salam..

Setakat ni aku dah guna 2 kereta. Yang pertama, kereta kakak aku --> aku sambung bayar tapi dia ambik balik sebab nak jual. Suka hati dia je kan. Huhu.

Actually aku suka tengok kereta yang warna terang dan menyerlah berbanding kereta yang warna dull dan menarik. Aku suka kereta warna merah atau kuning yang terang. Kereta aku sekarang warna merah. Love it.Hee.

Aku sangat-sangat berangan nak drive sport car dan bawak balik kampung. Biar terbeliak biji mata makcik-makcik kepoh. Haha, ada unsur berlagak di situ. Tapi, siapalah aku. Tak mampu kot. Sekarang aku aim Caldina.

Yela, tak lama lagi nak kawin. Insyallah, nak anak ramai. Meriah sikit. Jadi perlukan kereta yang ada ruang besar dan elegan. Dalam kepala aku..Caldina la.

No comments:

Post a Comment