Wednesday, February 1, 2012

Izara Aishah

Salam..tetiba rasa nak tulis pasal pelakon baru ni. Mula-mula aku tengok dia berlakon, lam drama Keranamu Laila. Watak Laila ni terlalu kurang ajar sampai aku meluat nak tengok drama tu. Lepas tu time aku tengok Melodi, ada Izara. Time tu diorang wat live kat jom heboh Sabah. Masa tu baru aku perasan, Izara ni sangat cantik dan sopan.

Izara ni ada berlakon lam Soffiya. Pegang watak jahat, Fiona. Menyampah sangat-sangat sampai rasa nak pegi tolong Soffiya pukul Fiona tu. Watak ni agak sama macam Laila, terlalu manja dan kurang ajar. Pernah dengar kat Hot fm, Izara cakap dia risau jugak bawak watak jahat ni dan teringin nak berlakon watak baik lak.

Dan..sekarang, drama Vanilla Coklat lakonan Izara sedang ditayangkan kat TV3. Watak baik tapi tetap kasar pada pandangan aku. Actually, aku teringin tengok dia berlakon jadi baik dan pada masa yang sama sopan dan ayu serta penyabar. Sebab bagi aku, wajah cantik bertambah cantik kalau sikap pun sopan dan ayu.

Gambar ni cilok kat google.

No comments:

Post a Comment