Friday, January 20, 2012

Aku keliru..

Tadi wat blog walking kat blog cik epal, dia suruh jawab soalan dan jangan banyak fikir. Jawab dengan spontan. Kalau salah, bermakna konsentrasi kita terganggu. Dan hasilnya, aku memang terganggu dan terkeliru, haha. Ni soalannya;


~Permainan konsentrasi warna :

1. Kertas A4 apa warna dia ?
2. Asap warna dia ?
3. Tisu warna dia apa ?
4. Lembu minum apa ?



Aku jawab lembu minum susu..dah sah2 lembu minum air.Huhu.


1. Rambut anda warna apa ?
2. Tulisan ini warnanya apa ?
3. Jalan raya warnanya apa ?
4. Kelawar tidurnya bila ?



Aku jawab malam. Kelawar berjaga malam la. Haha. Konsentrasi terganggu lagi.Yang tulisan tu, aku jawab hitam sebab, kat blog cik epal tulisannya hitam.


1. Warna cendol apa ?
2. Daun kelapa warnanya apa ?
3. Warna bagi kebanyakkan rumput ?
4. Harimau makananya apa ?



Yang ni pun sama, kenapa aku jawab harimau makan rumput??Adoyaii..dan sama pulak tu dengan jawapan salah kat blog cik epal.



No comments:

Post a Comment