Friday, February 17, 2012

Best friend

Salam..

To be honest, i don't really have a best friend. Hanya ada kawan yang rapat dan jarang jumpa. Aku ni memang susah sikit nak rapat ngan orang. Kalau rapat pun mungkin sekejap je. Sekadar berkawan orang cakap.

Hidup aku sekarang boleh dikategorikan sebagai takde life. Kat Segamat ni aku suka wat hal sendiri. Tak ramai kawan. Pagi g keje, balik petang terus terperap lam umah je..layan tv. Kalau nak keluar beli barang, baru la kereta cabuk aku tu bergerak.

Dulu aku suka hang out ngan sorang kawan ni. Tapi aku kena turun JB. Dah dekat majlis kawin ni, aku memang jarang la g sane. Nak save bajet. Harapnya dia faham. Kalau nak dating ngan tunang lak, pas kawin baru boleh btol2 berkepit. Sekarang dia keje 7 hari seminggu. Memang takde masa nak jumpa aku. Nanti dah duk serumah, boleh la tarik nafas lega.

Setakat ni, aku belum jumpa lagi sahabat yang boleh dikategorikan sebagai best friend. Masa belajar dulu aku pernah anggap salah sorg member aku sebagai best friend, aku ingat dia pun macam tu sebab kitorang pergi mana-mana berdua. Tapi lepas dia kuarkan statement "sepanjang kat UTM ni, kita tak jumpa lagi kawan yang boleh panggil best friend, tak macam masa matrik dulu" Aku terkedu, sedey..T_T...

No comments:

Post a Comment