Tuesday, March 6, 2012

Jogging

Salam..

1st time aku pergi beriadah sepanjang 2 tahun aku kat Segamat ni. Walaupun sorang, tapi aku kuatkan semangat gak sebab nak kurus. Hehe.

Lepas balik kerja, aku terus siap ngan pakaian yang sesuai siap pakai kasut sport yang masih bau kedai. Actually dah dekat 2 tahun gak aku beli kasut tu, tapi tak pernah pakai.

Dah siap, aku ke lokasi orang ramai beriadah--tepi sungai Segamat. Time baru sampai cuak gak sebab sorang. Lama aku usha orang-orang kat situ, nak tengok selamat ke tak.

Ramai gak rupanya, tapi kebanyakannya cina la. Yang melayu banyak kat seberang lagi satu..memancing. Yang datang bawak anak jalan-jalan pun ada.

Tak sangka, kawasan riadah ni kat sini leh tahan la. Nyaman je. Kat hujung trek jogging ada court tenis dan padang bola yang luas. Tak tahu lak ada tempat macam ni sebab tersorok. Huhu.

Aku berazam nak datang tiap petang. Bukan sebab nak kurus je tapi nak sihat dan nak build stamina. Wish me luck!!Teehee..

Dah lame x senam, termengah-mengah dibuatnya..huhu

No comments:

Post a Comment