Tuesday, March 6, 2012

Tak suka!!

Salam..

Hari tu aku pergi wedding member lama aku. Dah lama tak jumpa, lebih kurang 7 tahun. Masa study metrik dulu leh tahan kamcing la. Siap tidur sekatil. Pas masuk 'u', masing-masing menyepi sebab dulu dia tak pakai enset, jadi takde medium untuk berhubung.

Jumpa balik kat fb, tapi dia jarang online. Memang kitorang jadi tak berapa rapat la. Pastu dapat invitation ke majlis kawin dia. Aku excited giler nak pergi. Tapi dia jemput kat fb la --semua member fb dia jemput.

Then, aku ngan perasaan yang sangat teruja ajak encik tunang temankan. Dekat 2 jam perjalanan. Sesampai je aku terus jumpa dia. Tapi ekspresi muka dia masa nampak aku macam cakap 'kenapa dia datang'. Bila tengok macam tak hepi jumpa aku, aku mintak diri.

Kecewa gak time tu..simpan lam hati je..huhu. Masa on the way balik, aku asyik fikir apa salah aku kat dia. Mungkin aku ada wat salah besar kat dia dulu..tapi apa ye..??SEDIH DOWH!!

No comments:

Post a Comment