Wednesday, March 21, 2012

Kartun dulu dan kini.

Salam..

Aku rindu nak tengok cerita kartun yang hanya ada pada zaman aku budak-budak dulu. Ye..dah tua bangka ni pun aku still tengok kartun taw. Antaranya:

1) Tomatoman. Masa tu ditayangkan kat tv2 hari rabu kul 4.30 pm. Balik je dari sekolah petang terus terkam tv.

2) Usop Sontorian. Aku paling suka dengan ayam selebet dengan suara dia yang kelakar tu. Hee.


3) Keluang Man. Ni pun kelakar bila orang gila jadi hero. Huhu.



4) Yokies. Ni keluarga telur. Comel.

Sebenarnya banyak lagi. Sekarang aku gila Atashinci. Haha. Mak dia tu kelakar la. Kartun Jepun macam Chibi Maruko, Ninja boys, Sailormoon, Wedding Pic dan banyak lagi memang menarik. Bila tengok kartun comel dan lawak memang hilang stress. Hee.

Sekarang upin ipin dah ambik alih. Kartun Boboiboy menarik tapi dorang macam xde idea. Stress bila TV3 asyik ulang tayang episod sama. Huhu.

1 comment:

  1. kartun dedulu gak best.. kartun la nie banyak mengarut.. nak nak yang kat channel Astro tue.. entah hape hape..

    ReplyDelete