Sunday, March 20, 2011

Cutenye Lelaki.......

Baru lepas meeting. Bengong gak kepale nak tangkap pe yang bos cube sampaikan. Maklumlah, telo cina + melayu = bahasa semacam. Haha. Tengah duk dengar bos membebel, aku terpandang tangan IR asyik kat kaki. Rupenye duk main kasut crocs oren yang masih bau kedai. Leh lak  lam bilik meeting duk usap-usap crocs tu. Tapi aku cuma boleh tersenyum je la. Comelnye perangai IR ni.

Erm..berbalik pada comel, aku rase kebanyakan lelaki tak suka kalau kita cakap dia comel. Diorang lebih suka kalau kita cakap diorang ensem, macho, bergaya. Tapi aku lebih suka tengok gelagat yang comel. Bukan lelaki miang yang buat-buat comel tau. Ada sorang kawan aku ni ada tabiat gigit kuku sampai kuku ibu jari kontot. Tapi aku rasa comel je. Suka sentuh ibu jari dia. Hehe.

2 comments: