Tuesday, June 7, 2011

Loneliness is silent killer!!

Pandang kiri nampak dinding, pandang kanan nampak dinding lagi, pandang depan ada tv, pandang atas nampak lampu ngan kipas, pandang belakang...erk, tak nak pandang. Hee..duk sorang memang takut nak pandang belakang lagi-lagi time malam. Itu lah situasi aku sekarang bila my housemate dah pindah. 

Kadang-kadang boleh mati akal bila takde crite best kat tv, dah mula bosan ngan suara dj kat radio, dah muak ngan lagu kat mp3/enset..erm, nak keluar tapi tak tahu hala tuju, nak telefon seseorang..tak tahu siapa yang nak dengar aku membebel. 

Huh! tu lah Sella, ada kawan baik, kau cari pasal, cipta masalah..kan dah menyesal bila takde tempat mengadu. Yup! aku tak pandai berkawan. Aku tak tahu erti best friend. Hati aku penuh ngan hasat dengki. Aku sakit hati tengok orang bahagia dan selalu tanya diri sendiri.."kenape aku tak boleh bahagia seperti mereka??"

Bila berkapel, aku selalunye tak bertahan lama. Paling lama setahun. Paling singkat sebulan. Aku pun tak tahu mana silapnya. Sampai pernah terlintas kat dalam kepale ni, nak hidup bujang seumur hidup. Kapel pun tak boleh tahan, apatah lagi perkahwinan yang perlu duduk sebumbung sampai tua. Aku takut atau lebih tepat fobia dengan perpisahan.

Boleh ke aku bertahan hidup sorang??Will my life end like Beth Young (Desperate Housewife)??..tak mungkin..aku masih waras. Seseorang yang bunuh diri konpem tak cium bau syurga. I'm totally lost. Wuuu..

No comments:

Post a Comment